marți, 24 martie 2009

Duminica 22.03.2009

- Dupa traseul facut Sambata am zis sa iesim si Duminica daca tot e vreme buna la o tura mica,asa de revenire.Ne-am gandit sa mergem in 1Mai la Crater (Betfia),nu am mai stat pe ganduri ne-am pregatit si am inceput sa calarim bicicletele spre Crater.
- Acolo ne-am distrat de minune pe Rampe ,nu stiu cum sa le definesc mai exact...dupa care am coborat in padure la mini Downhill.Eu "Chelu Nebun" sef de coloana pedalam de zor prin padure si dintr-o data m-am trezit cu o caprioara care alerga fix spre mine din lateral printre copaci ,m-am speriat destul de tare pentru ca nu stiam ce dihanie vine spre mine ,iar daca nu franam cred ca ma ciocneam de ea,macar mancam si noi ceva bun seara la gratar.
- Dupa toate cele intamplate am mers mai departe ,la prima coborare Serban zis "Sherby Boy"tampitu a uitat sa isi lase seaua jos ,asa ca a tras o tranta de zile mari si urla in gura mare : M-AM DEZVIRGINAT IN CUR ,fiindca la penetrat seaua la cazatura.Am continuat coborarea pana jos ,dupa o pauza de 2 min am urcat din nou sus ca sa mai facem o coborarea ,de aceasta data a fost randul meu sa cad...fiind pamantul moale si mult noroi de la atata ploaie+experienta care lasa de dorit la acest capitol ,nu am reusit sa evit 2 copaci si a trebuit sa ii string in brate cu multa dragoste si pasiune.Din fericire eu nu am patit nimic ,in schimb bestia naravasa pe care o calaream si-a fracturat o mana (pedala+brat stinga)nici o problema ca m-am suit pe bicicleta si mi-am vazut de drum pana jos.Acolo ma asteptau baietii razand.
- Am urcat inapoi cu totii si am coborat pe cealalta parte ,pe camp dupa care asfalt.A fost o zi super si multa distractie.
- Mai jos aveti ocazia sa vedeti Poze & Movi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu