duminică, 19 aprilie 2009

Critical Mass Oradea 19.04.2009

- A dat Critical Mass si peste noi !atorita sponsorilor pe care i-a lovit Criza Economica in piept anul acesta nu am fost legali cum sa-r numi aceast miting ,nici insotiti de organele curcanilor (Politia Romana).
- La ora 12 a fost intrunirea in fata la discoteca No Problem (parcul Magnoliei),dupa care ne-am indreptat catre parcarea de la Heat unde s-au ridicat bicicletele in aer.Dupa o gura de aer trasa bine in piept am inceput sa pedalam catre Crater unde ne asteptau dealurile si padurea pline de gunoaie ,asa a fost organizat de la inceput ca ,odata ajunsi acolo se imparta saci menajeri si ne apucam de colectat pet-uri si alte mizerii lasate de COCALARI si PITIPOANCE.
- Dupa ce ne-am terminat treaba,nu puteam sa nu facem un pic de show pe acolo eu ,Chelu Nebun si gasca de elita...la super mega noastra coborare prin padure am reusit din nou sa imbratisez niste copaci dintre care unu a fost si decapitat ce mai,doar sunt HULK.
- Mai jos gasiti poze & movi de la Critical Mass...Cius !!!






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu