sâmbătă, 4 aprilie 2009

In sfarsit si-a facut vara aparitia ,era si cazu !!!

- O sambata de vis cu soare ,cer senin si 22 G in termometre.La ora 10:10 min ne-am adunat Eu(Chelu Nebun), Grizly Boy ,Andrei & Ana si am inceput sa pedalam spre Crater(Betfia),un mic popas la Casa Padurarului dupa care am urcat un pic in padure si am coborat spre Cheriu.
- De la Cheriu au inceput si urcusurile ,distractia si injuraturile...dupa cativa km ,ne-am ratacit pe campuri dar o prietena buna mi-a zis la telefon sa stau calm si sa...sun la Sprite :))Ok,pana la urma am facut o treaba buna ,am studiat ca lumea terenu si am dat de o poteca ,care ne-a baga fix intr-un sat.Odata ajunsi la drumul nostru pe care il cautam ,Grizly Boy a parasit trupa fiind obosit si a facut stanga`imprejur catre casa.Restu care am mai ramas ne-am continuat drumul plin de praf,noroi si peripetii.
- Normal cand iti e lumea mai draga ,POC faci pana...Oh yeah,superb ce sa zic.Am schimbat camera si am continuat drumul.Intr-un sat l-am gasit si pe Unchiu Gavril ,un tinar de vreo 70 de ani plin de viata ,duhoare si mult alcool in sange ,il veti vedea mai jos in poze & movi..CEL MAI TARE.
- Am ajuns cu bine acasa ,bucile un pic erau intepenite dar a fost OK.
- Traseul meu facut azi a fost de 83 km ,mai jos gasiti Poze & Movi...


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu