duminică, 26 aprilie 2009

O plimbare de weekend si un Off`road pe masura !!!

Hello Bello !!!
- O mica plimbare de weekend in compania altor doua amice (Bibi vs. Alina)pasionate de biciclete dar la inceput , s-a transformat intr-un adevarat Off`froad dupa ce am intrat intr-o padure cu zeci de drumuri,bifurcatii,intersectari si nu stiam care sa il alegem.
- Dupa o orientare in galaxia padurii , ne-am hotarat sa escaladam un deal destul de "mic" abia urcam pe picioarele noastre ce sa mai impingi bicicleta sau sa urci pe ea ,am cuplat 4x4 si am ajuns cu totii in varf ,transpirati si gafaind.
- O mica pauza a fost binevenita dupa care am continuat drumul care ni se parea mai interesant ,dupa un mini downhill ne-am trezit cu totii intr-o curte parasita sau ma rog ce o fi ea,am deschis portile raiului de la telecomanda si am dat de asfalt.Iesim la Hidisel aproximativ 20 km de oras, dar a fost super interesant mai ales urcarea pe dealu "mic",a fost o tura OK doar ca nu sa terminat aici :am bantuit un pic si padurea din Felix dupa care ne-am dus sa mancam un Gyros ca doar cade bine la stomac ,apoi am luat-o catre oras incetut si am urcat spre padurea de la Saldabagiu de Munte ,dupa care la RELEU si inapoi in oras.
- O tura de 55 km,atat imi arata bordu digital.
- Mai jos gasiti poze & movi de la traseu...Cius !!!

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu